Els nens i nenes de P5 han tingut uns dies molt mogudets, perquè els han coincidit en pocs dies dues activitats molt engrescadores i totes dues implicaven sortir de l’escola.
El dilluns, 18 de març, van baixar fins el cinema Rambla de l’Art per participar en l’activitat «Un viatge de cine». L’activitat està organitzada per l’associació cultural ACTE (Associació Cinematogràfica del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre) amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament, en el marc del Pla Educatiu d’Entorn.
És una activitat al voltant del món del cinema. Durant la mateixa, van poder entrar a la sala de control, per aprendre com es projecta una pel·lícula; van visionar el conte “El Grúfal” i van poder vestir-se i maquillar-se com els actors de Hollywood!!
Pocs dies més tard, van caminar riera amunt fins arribar a la Comissaria del Mossos, on van poder visitar les instal·lacions (fins i tot les cel·les!) i van conéixer part de la tasca social que s’hi fa.
Podeu veure les fotos de les dues activitats clicant a les següents imatges: